VZP Point

Upozorňujeme, že z důvodu odstávky podpůrné služby ve dnech 22. 9. 2021 a 23. 9. 2021 od 18.30 do 04.00 hodin, 25. 9. 2021. od 7.00 hodin do 26. 9. 2021 do 23.59 hodin bude nedostupná registrace do aplikace Moje VZP. Zároveň mohou být nedostupné některé části aplikace VZP Point a B2B, jako např. on-line služby a podkladové služby u interaktivních formulářů. Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.

Je VZP Point pro mě?

VZP Point, je určen pro zaměstnavatele, poskytovatele zdravotních služeb, instituce, soudní exekutory nebo i zdravotní pojišťovny. Zkrátka pro všechny partnery, kteří mají ze zákona povinnost komunikovat se zdravotní pojišťovnou.

Co všechno VZP Point nabízí?

Naši klienti mají k dispozici řadu služeb. Vyberte si svou roli a podívejte se, co vše můžete v komunikaci s námi využít.

Proč VZP Point?

Rádi byste nám předali vyplněné formuláře nebo získali informace z našeho informačního systému? Chtěli byste téměř ihned vědět, zda vaše podání bylo v pořádku přijato a zpracováno? Pokud nechcete běhat, telefonovat a posílat dopisy na pobočku, je aplikace VZP Point právě pro vás.

Co ke zřízení a užívání potřebuji?

  1. Vlastnit prostředky pro zřízení účtu, pokud ještě nebyl vytvořen:
    1. unikátní mailovou adresu
    2. české číslo mobilního telefonu.
  2. Vyplnit a zaslat dokumenty, které jsou potřebné, když:
    1. ještě nemáte uzavřenou smlouvu
    2. chcete zastupovat dalšího zaměstnavatele, poskytovatele zdravotních služeb, instituce, soudní exekutory
    3. chcete přidat dalšího uživatele

Jak na to?

Když ještě nemám uzavřenou smlouvu

  1. Stáhněte a vyplňte Žádost o registraci partnera do systému e-VZP a Přílohu žádosti, případně i příslušnou Plnou moc (Plná moc se nevyplňuje v případě, že Uživatelem bude sám statutární zástupce organizace nebo bude Uživatel zastupovat sám sebe) a doručte dokumenty do VZP. Dokumenty můžete:
    • buď doručit osobně na pobočku
    • nebo zaslat Českou poštou či do datové schránky i48ae3q.
  2. Na základě těchto dokumentů vám vytvoříme přístup do aplikace VZP Point a zašleme/předáme Aktivační klíč pro aktivaci vytvořeného přístupového účtu. Aktivační klíč vám zašleme Českou poštou zásilkou do vlastních rukou, nebo si ho můžete po dohodě osobně vyzvednout na pobočce, kde vám bude vydán na základě ověření totožnosti.
  3. Aktivační klíč vložte do aktivační aplikace, kde si nastavíte své přístupové prostředky. Pak už můžete vstoupit do aplikace a začít s ní pracovat, kdykoli budete potřebovat.

Když už uzavřenou smlouvu mám a chci zastupovat dalšího zaměstnavatele, poskytovatele zdravotních služeb, instituce, soudní exekutory jako Partner v systému e-VZP

  1. Stáhněte a vyplňte Plnou moc pro Partnera, Žádost o přiřazení uživatele Partnerovi a Plnou moc pro uživatele (identifikace nového ZAM, PZS…;Plná moc pro uživatele se nevyplňuje v případě, že Uživatelem bude sám statutární zástupce organizace nebo bude Uživatel zastupovat sám sebe) a doručte dokumenty do VZP. Vyplněnou Žádost a případně Plnou moc můžete:
    • buď doručit osobně na pobočku
    • nebo zaslat Českou poštou či do datové schránky i48ae3q.
  2. Na základě těchto dokumentů vám vytvoříme přístup do aplikace VZP Point a zašleme notifikační zprávu na e-mail uživatele o zpřístupnění dalšího zastupovaného.

Když už uzavřenou smlouvu mám a chci přidat dalšího uživatele

  1. Stáhněte a vyplňte Žádost o přiřazení uživatele Partnerovi (identifikace zastupovaného ZAM, PZS…) a Plnou moc pro uživatele (Plná moc se nevyplňuje v případě, že Uživatelem bude sám statutární zástupce organizace nebo bude Uživatel zastupovat sám sebe) a doručte dokumenty do VZP. Vyplněnou Žádost a případně Plnou moc můžete:
    • buď doručit osobně na pobočku
    • nebo zaslat Českou poštou či do datové schránky i48ae3q.
  2. Na základě těchto dokumentů vám vytvoříme přístup do aplikace VZP Point a zašleme/předáme Aktivační klíč pro aktivaci vytvořeného přístupového účtu. Aktivační klíč vám zašleme Českou poštou zásilkou do vlastních rukou, nebo si ho můžete po dohodě osobně vyzvednout na pobočce, kde vám bude vydán na základě ověření totožnosti.
  3. Aktivační klíč vložte do aktivační aplikace, kde si nastavíte své přístupové prostředky. Pak už můžete vstoupit do aplikace a začít s ní pracovat, kdykoli budete potřebovat