Moje VZP

Upozorňujeme, že z důvodu nutné údržby interních aplikací bude ve dnech 8. 3. 2024 od 18.30 hodin do 10. 3. 2024 do 14.00 hodin nedostupná registrace do aplikace Moje VZP. Po tuto dobu mohou být zároveň nedostupné některé části aplikace VZP Point a B2B, jako např. on-line služby a podkladové služby u interaktivních formulářů. Omlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.

Upozorňujeme naše klienty, aby neklikali na žádné podezřelé SMS, jejichž obsahem je výplata peněz, nebo naopak výzva k úhradě pojistného. Texty jednotlivých SMS se mohou lišit. Nebudete-li si jisti, zda se jedná opravdu o zprávu od nás, vždy kontaktujete naši infolinku 952 222 222.

Je Moje VZP pro mě?

Aplikace Moje VZP je pro všechny naše pojištěnce, kteří s námi chtějí komunikovat elektronicky.

Co všechno Moje VZP nabízí?

S aplikací Moje VZP si můžete vyřídit téměř vše, co potřebujete od své pojišťovny, aniž byste museli osobně na přepážku. Jednoduše a během chvilky si požádáte o příspěvek z fondu prevence, prohlédnete a zkontrolujete přehled zdravotní péče, kterou vykázali vaši lékaři, nahlásíte nám nové kontaktní údaje, při ztrátě kartičky pojištěnce požádáte o novou nebo se podíváte, kdo za vás hradí platby na zdravotní pojištění.

Jestliže jste osoba samostatně výdělečně činná, oceníte snadné a rychlé vyplnění Přehledu OSVČ. Všechny vaše platby na zdravotní pojištění máte neustále pod kontrolou a můžete si kdykoliv ověřit, zda nemáte případné nedoplatky.

Zaregistrujte do aplikace Moje VZP třeba i celou svoji rodinu a poté z jednoho účtu kontrolujte údaje všech jejích členů.

Jak se zaregistrovat a co k tomu potřebuji?


Prostřednictvím Identity občana

Pokud máte prostředky Identity občana, stačí na registrační stránce kliknout na políčko „Přihlásit se pomocí Identity občana“ a registrace i s aktivací proběhne v několika krocích plně on-line během pár minut.

Jestli se chcete přihlásit pomocí datové schránky, tak se můžete podívat na návod Jak se z datové schránky přihlásit do Moje VZP?

Prostřednictvím Bank iD

Pokud máte prostředky bankovní identity, stačí na registrační stránce kliknout na políčko „Přihlásit se pomocí Bank iD“ a registrace i s aktivací proběhne v několika krocích plně on-line během pár minut.

Jak do aplikace zaregistruji své dítě?

Své dítě nebo opatrovanou osobu můžete do aplikace Moje VZP zaregistrovat  v případě, že již máte sami zřízený svůj účet. V takovém případě registraci dítěte provedete po přihlášení přímo v aplikaci Moje VZP bez nutnosti kamkoli chodit. Budete potřebovat pouze rodný list dítěte nebo, v případě opatrovnictví/pěstounství/poručenství rozhodnutí soudu. Po vyplnění potřebných údajů vám zašleme notifikační e-mail s informací o průběhu zpracování vaší žádosti. Vyřízení žádosti může trvat až 5 pracovních dnů.

Vstup do Moje VZP Registrace do Moje VZP

Na pobočce

Registrovat se můžete i osobně na kterékoli naší pobočce.

Jaké doklady vzít s sebou na pobočku, pokud chci v Moje VZP zastupovat svého blízkého?

  1. rodný list (pro zákonné zastoupení dítěte)
  2. příslušné soudní rozhodnutí (u opatrovnictví/pěstounství/poručenství)
  3. úředně ověřenou Plnou moc (pro zastoupení například manžela nebo manželky)
    Upozorňujeme, že Plná moc pro zastoupení Pojištěnce v aplikaci Moje VZP musí být udělena na tomto formuláři (případně na dokumentu, který má údaje, obsah i uspořádání shodné s tímto tiskopisem) a vyžaduje úředně ověřený podpis.
Vstup do aplikace
Aktivační aplikace
Řešení problémů
Vzory dokumentů
Technické požadavky