Moje VZP

Chcete mít pod kontrolou své platby zdravotního pojištění? Kdykoli si ověřit, zda nemáte nedoplatky na pojistném, nebo projít historii plátců pojistného? A co přehled vykázané péče? Víte jakou péči a za jakou částku váš lékař pojišťovně vykázal? Nebaví vás běhat na pobočku? Zaregistrujte do aplikace Moje VZP třeba i celou svoji rodinu a poté z jednoho účtu kontrolujte údaje všech jejích členů.

Nevíte jak na to? Je to jednoduché:

Otevřete formulář pro on-line registraci a podle uvedených pokynů jej vyplňte.

Po odeslání formuláře bude možné přihlásit se do vašeho účtu, informace v něm budou ovšem anonymizovány, a to zejména z důvodu ochrany osobních a citlivých údajů. Pro zobrazení požadovaných informací je třeba účet aktivovat. Aktivaci provedete:

  • vložením Aktivačního klíče, který vám obvykle do několika dní (nejdéle pak do 14 dnů) od odeslání žádosti o registraci přijde doporučenou poštovní zásilkou na adresu, kterou jste uvedli v registraci; klíč po přihlášení do Moje VZP vepíšete do příslušného políčka
  • nebo budete vyzváni k návštěvě kterékoli pobočky, kde vám účet na místě aktivujeme na základě předloženého dokladu totožnosti.

Jaké doklady si s sebou vzít na pobočku, pokud budete chtít v Moje VZP zastupovat vašeho blízkého?

  1. rodný list (pro zákonné zastoupení dítěte)
  2. rozhodnutí soudu o jmenování opatrovníka (pro zastoupení jiného člena rodiny jako opatrovník)
  3. úředně ověřenou Plnou moc (pro zastoupení například manžela nebo manželky)
    Upozorňujeme, že od 10. 1. 2019 Plná moc pro zastoupení Pojištěnce v aplikaci Moje VZP musí být udělena na tomto formuláři (případně na dokumentu, který má údaje, obsah i uspořádání shodné s tímto tiskopisem) a vyžaduje úředně ověřený podpis.

Po dokončení registrace do Moje VZP, která i s doručením Aktivačního klíče může trvat několik dní (nejdéle však do 14 dní), máte automaticky přístup i do VZP Pointu, přes který nám jednoduše on-line podáte přehled OSVČ a samozřejmě automaticky dostanete i potvrzení o jeho zpracování.