Řešení problémů s přihlášením nebo zapomenutým heslem

Máte problém s přihlášením do VZP Pointu:

  1. Odešlete do pojišťovny e-mail na adresu ekk@vzp.cz. Popište co nejpřesněji a nejpodrobněji problém.


Do e-mailu vždy uvádějte identifikaci zastupovaného subjektu:

  • Poskytovatel zdravotních služeb – IČZ
  • Pojištěnec a OSVČ – číslo pojištěnce (ČP)
  • Ostatní subjekty – IČO
  1. Nainstalujte si SW TeamViewer, který je používán pro vzdálené připojení.
  2. Následně budete na vámi uvedeném telefonním čísle kontaktováni technikem VZP.
  3. Technik s vámi domluví nejvhodnější čas pro připojení k vašemu počítači a vyřešení problému.

Čím přesněji popíšete do e-mailu svůj problém, tím rychleji jej bude schopen technik VZP vyřešit.

Stejně postupujte, budete-li mít jako poskytovatel zdravotních služeb problém s elektronickou přílohou číslo dvě (EP2W), pouze do e-mailu uveďte, že se jedná o problém s EP2.

Zapomněli jste heslo?

Pokud jste zapomněli heslo, stačí kliknout na tento odkaz. V otevřeném okně zadáte e-mailovou adresu, na kterou vám bude zaslán odkaz na obnovu zapomenutého hesla. Upozorňujeme, že zaslaný odkaz je platný pouze hodinu!

Po kliknutí na tento odkaz budete vyzváni k zadání nového hesla a jeho potvrzení. Pokud vše proběhne v pořádku, zobrazí se vám informace o úspěšné změně hesla.