Problémy s odesláním podání

Jak postupovat v případě, že máte problém s odesíláním podání nebo voláním služeb pomocí B2B:

  1. Zkontrolujte, zda máte ve svém počítači a softwaru platný certifikát, který jste do Pojišťovny zaslali k přiřazení k vašemu B2B účtu nebo který jste nahráli do B2B ze svého softwaru.


POZOR!

  • Při obnově certifikátu na VZP Pointu nedochází automaticky i k obnovení certifikátu pro B2B. Pokud zasíláte certifikát k přiřazení k účtu na e-mail ekk@vzp.cz, požádejte i o přiřazení k B2B.
  • Některé softwary umožňují obnovit certifikát pro B2B přímo. Dodavatel vám sdělí, zda touto funkcionalitou disponuje i váš software.
  • Zda je váš certifikát funkční a napárovaný, si můžete ověřit zadáním adresyhttps://prod.b2b.vzp.cz/B2BProxy/HttpProxy/StavCertifikatuB2B?sluzba=StavCertifikatuB2B do internetového prohlížeče. Po zadání adresy budete vyzváni k výběru certifikátu. Pečlivě zkontrolujte, zda vybíráte certifikát určený pro B2B, tedy ten, který jste nám zaslali k přiřazení k vašemu účtu.
  1. V případě, že se vám nepodaří navázat spojení s B2B bránou, kontaktujte ekk@vzp.cz: uveďte svoje UID, nebo alespoň identifikaci jednoho zastupovaného subjektu (např. poskytovatelé zdravotních služeb uvedou své IČZ, zaměstnavatelé své IČO nebo ČPP, soudní exekutoři své IČO atd.). Kolegové chybu prověří a budou vás zpětně informovat.
  2. Pokud spojení s B2B bránou proběhne správně a přesto se podání nedaří odeslat, obraťte se na svého dodavatele softwaru – může nás kontaktovat přímo na e-mail ekk@vzp.cz a problém ve spolupráci s námi vyřešit.

Plánovaná údržba B2B komunikace

B2B komunikace potřebuje údržbu, která probíhá v pravidelných servisních oknech jednou měsíčně, zpravidla ve čtvrtek od 20:00 do 24:00 hodin.

Servisní okna pro rok 2018

První čtvrtletí Druhé čtvrtletí Třetí čtvrtletí Čtvrté čtvrtletí
11. ledna 12. dubna 12. července 11. října
8. února 10. května 9. srpna 8. listopadu
8. března 14. června 13. září 13. prosince

Během servisních oken je B2B zcela nedostupné.