Změna telefonního čísla

Telefonní číslo lze v profilu uživatele změnit pouze v případě, že dosud nebylo ověřeno a v profilu uživatele je u tohoto kontaktního údaje nabízena možnost Upravit. Pokud již číslo ověřeno bylo, z bezpečnostních důvodů ho lze změnit pouze osobně, a to na kterékoli pobočce VZP ČR.

Jak na to?

  1. Přihlaste se do VZP Pointu a otevřete nabídku pro uživatele (tlačítko s postavičkou a jménem uživatele).
  2. Z nabídky vyberte „Nastavení“ a následně klikněte na „Upravit účet“.
  3. V části KONTAKTNÍ ÚDAJE zkontrolujte telefonní číslo. Pokud údaje nesouhlasí, změňte je pomocí odkazu Upravit.
  4. Po kliknutí na odkaz Upravit se zobrazí pole pro zadání správného telefonního čísla. Zadejte číslo mobilního telefonu bez předvolby +420 a klikněte na „ULOŽIT“.
  5. Tím je změna telefonního čísla dokončena.

Související otázky pro téma: Elektronická komunikace