On-line přepis klientské linky

Vítejte na infolince s textovým přepisem hovoru pro neslyšící a osoby se zhoršenou kvalitou sluchu.

  1. Zadejte své telefonní číslo.
  2. Nezavírejte okno prohlížeče. Vyčkejte, spojíme se s vámi pomocí textového přepisu.

Do pole zadejte své telefonní číslo. My vás spojíme s operátorem naší infolinky. Vše, co řekne je převáděno do textové podoby tak, abyste vždy měli jistotu, že rozumíte všemu, co říká. Služba je dostupná v pracovní dny vždy mezi 9 a 18 hodinou. Poradíme vám například s otázkami zdravotní péče, plateb pojistného nebo hlášení změn.

Nově můžete využít funkci „text to speech“ během hovoru, která umožňuje využít službu i osobám s poruchami řeči (se zhoršenou srozumitelností řeči či její úplnou ztrátou). Po odeslání požadavku o zavolání mohou svůj dotaz vepsat do horního řádku a odeslat. Text bude automaticky přečten operátorovi infolinky, jehož odpověď bude naopak přepsána zpět do textové podoby.

Stisknutím tlačítka „Zavolejte mi“ souhlasím s tím, aby Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (dále jen „VZP ČR“) jako správce, která zpracovává v souladu s GDPR osobní údaje, poskytla mé osobní údaje dodavateli služby „profesionální přepis online“ Transkript online s. r. o., za účelem plnění povinností, které VZP ČR vyplývají ze zákona, a dále za účelem zajištění přepisu řeči při hovoru, a to vždy v nezbytně nutném rozsahu pro tento účel.

Informace o zpracování osobních údajů k tomuto účelu jsou uvedeny na stránce www.vzp.cz/prepis-hovoru-souhlas