REFERENT PRÁVNÍ ADMINISTRATIVY – OBLAST NÁHRAD ŠKOD (M/Ž)

Nemáte pracovní zkušenosti? Nevadí. Už nějaké máte? Skvělé! Hledáte zázemí stabilní a silné společnosti, příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv? Přidejte se k nám – největší zdravotní pojišťovně v České republice.

Místo výkonu práce: PLZEŇ

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • uplatňovat náhrady nákladů na hrazené služby vynaložené v důsledku protiprávního jednání třetí osoby vůči pojištěnci VZP ČR (stanovovat, kdo svým zaviněným protiprávním jednáním škodu způsobil, následně zjišťovat výši této škody, a poté ji od povinného, případně jeho pojišťovny, vymáhat)
  • administrativní činnosti v oblasti vymáhání pohledávek, zabezpečovat vymáhání pohledávek, včetně odpisů
  • poskytovat informace oprávněným subjektům včetně přípravy právních úkonů s tím spojených (komunikace s PČR, OSZ, soudy a ostatními subjekty)
  • připravovat podklady pro jednání u soudů
  • poskytovat informace klientům

JAKÝ BY MĚL BÝT NÁŠ NOVÝ KOLEGA?

  • vzdělaný v rámci středoškolského nebo vysokoškolského studia
  • se znalostí počítačových programů MS Office
  • s vysokou mírou samostatnosti, ale zároveň schopný pracovat v týmu
  • s pozitivním vztahem k administrativě
  • ochotný zabrat v práci, pokud si to situace bude žádat

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • budete mít možnost pracovat pro stabilní společnost, jedničku na trhu zdravotního pojištění
  • budete mít 5 týdnů dovolené a další volno (sick days)
  • budete moct využít pružnou pracovní dobu, stravenky a další výhody z bohatého benefitního programu
  • získáte možnost pracovat na svém rozvoji, vzdělávat se
  • volnou pracovní pozici nabízíme v tuto chvíli na dobu určitou, jako zástup za nemoc, pokud se nám ale s někým dobře pracuje, neradi ho pouštíme zpět do světa :-)

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VZP nedělá rozdíly, a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením či znevýhodněním.

Zaujala Vás naše nabídka?

Zašlete nám Váš strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem a uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč máme vybrat právě Vás.

Těšíme se na Vás!


Ing. Šárka Šimková
personalistka Ústředí

Ing. Šárka Šimková, personalistka Ústředí