Odborný referent / Odborná referentka právní administrativy (oblast vymáhání pohledávek) - spolupráce formou DPČ - České Budějovice

Chcete pracovat pro největší zdravotní pojišťovnu v České republice? Baví Vás administrativní práce? Přihlaste se a staňte se členem našeho týmu.

Místo výkonu práce: České Budějovice

Jaká je náplň práce ?

  • administrativní činnosti v oblasti vymáhání pohledávek
  • posouzení stavu pohledávek z hlediska vymahatelnosti – součinnost s exekutorskými úřady, lustrace bankovních účtů a katastru nemovitostí
  • zabezpečení odpisů nevymahatelných pohledávek

Co od Vás očekáváme?

  • prokázat se minimálně maturitním vysvědčením
  • práci v MS Office zvládáte bez problémů
  • schopnost poradit si samostatě
  • odpovědný přístup k práci
  • nástup cca od 1. 2. 2017, případně dohodou

Co Vám nabízíme?

  • možnost pracovat pro největší zdravotní pojišťovnu v České republice
  • silné a stabilní zázemí perspektivní společnosti
  • spolupráci formou DPČ – úvazek 0,5
  • zajímavou pracovní zkušenost
  • možnost získat hlavní pracovní poměr- záleží pouze na Vás

Doplňující informace

VZP nedělá rozdíly a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět pomocí odpovědního tlačítka! Zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč bychom měli vybrat právě Vás.


Ing. Lenka Tothová
vedoucí personálního oddělení RP Plzeň