SEKRETÁŘKA

Naše nová kolegyně nebo nový kolega bude mít na starosti bezproblémový chod sekretariátu Odboru účetnictví a controllingu. Místo je ideální pro pracovitého a samostatného člověka, který se rád stará o lidi a baví ho organizovaní všeho druhu.

Místo výkonu práce: PRAHA

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • vyřizovat administrativní agendu odboru
  • koordinovat pracovní schůzky a vést diář vedoucího
  • zajišťovat administrativní podporu finančního auditu společnosti
  • připravovat podklady pro pracovní schůzky a porady
  • evidovat a předávat došlou a odeslanou poštu
  • evidovat informace v intranetu, v docházkovém systému a cestovní příkazy
  • a další činnosti v souvislosti s hladkým provozem sekretariátu

CO OČEKÁVÁME MY OD VÁS?

  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • praxi na obdobné pozici
  • příjemné vystupování a vstřícnost ke kolegům i vedoucímu
  • zdatnost v administrativní práci, která vás bude bavit
  • samozřejmostí je dobrá znalost kancelářského softwaru v prostředí MS Office
  • organizační a komunikační dovednosti na vysoké úrovni
  • pečlivost, zodpovědnost a diskrétnost

NABÍZÍME:

  • pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
  • smysluplnou práci v přátelském týmu
  • možnost se dále rozvíjet a vzdělávat
  • 5 týdnů dovolené a další volno (např. sick days)
  • pružnou pracovní dobu, stravenky a další výhody

Doplňující informace

Neděláme rozdíly, proto je pozice vhodná také pro osoby se zdravotním postižením.

Potřebujete více informací? Kontaktujte nás.

Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět a zašlete svůj životopis a motivační dopis.


Bc. Zdeňka Stibalová
Personalistka pro Ústředí

Bc. Zdeňka Stibalová, Personalistka pro Ústředí