REFERENT PROVOZU

Do našeho plzeňského týmu Provozního referátu hledáme nového kolegu. Baví Vás administrativa a práce na počítači, ale umíte vzít do ruky vrtačku a šroubovák nebo sednout za volant auta? Tak hledáme právě Vás!!! Pozor, nehledáme jen tak někoho. Potřebujeme, aby nový kolega mezi nás zapadl nejen pracovně, ale také lidsky. Každý z nás jsme totiž originál a dohromady tvoříme bezva tým.

Místo výkonu práce: PLZEŇ

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • vést a odpovídat za evidenci objednávek a smluv týkajících se provozu regionální pobočky, evidovat a zpracovávat účetní doklady
  • evidovat majetek a zajišťovat jeho inventarizaci
  • spravovat energie a odpadové hospodářství
  • spravovat a udržovat objekty pojišťovny v Plzeňském a Karlovarském kraji – kontrolovat, zda je vše v pořádku (občas provedete malé opravy, v případě větších oprav zajistíte dodavatele a budete dohlížet na řemeslníky a dodavatele služeb, aby byla práce dobře a včas odvedena)
  • zajišťovat převoz dokumentů a pošty mezi jednotlivými pracovišti a odvážet hotovost do bank

JAKÝ BY MĚL BÝT NÁŠ NOVÝ KOLEGA?

  • s min. SŠ vzděláním s maturitou (ideálně technický nebo ekonomický směr)
  • schopný administrativní práce na počítači (práce s nájemními a podnájemními smlouvami, objednávkami, datovými zprávami, spisovou službou, apod.)
  • práce s Wordem a Excelem je pro něj „brnkačka“
  • znalý pravidel obchodní korespondence a telefonování
  • řemeslně zručný, tzn. umí vzít do ruky vrtačku, šroubovák, výměnit žárovku, provést drobné opravy v kancelářích, má sílu na příležitostné stěhování, apod.)
  • aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B podmínkou)
  • s vysokou mírou ochoty pomáhat kolegům – rychle a s úsměvem :-)
  • schopný přidat se do našeho týmu nejlépe od 15. 6. 2019, z počátku jako zástup za našeho nemocného kolegu a následně od 1. 1. 2020 na volné pracovní místo    

PROČ U NÁS BUDETE RÁDI PRACOVAT?

  • budete mít možnost pracovat pro stabilní společnost, lídra na trhu v oblasti zdravotního pojištění, v kolektivu bezva lidí
  • budete mít 5 týdnů dovolené a další volno (sick days)
  • budete moct využít pružnou pracovní dobu (začátek a konec pracovní doby je na Vás), stravenky a další výhody ze širokého benefitního programu
  • své finanční ohodnocení budete mít nastavené motivačně
  • postaráme se o Váš odborný rozvoj a růst

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VZP nedělá rozdíly, a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud ano, určitě nám pošlete Váš životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč máme vybrat právě Vás.

Těšíme se na Vás!


Ing. Šárka Šimková
personalistka Ústředí

Ing. Šárka Šimková, personalistka Ústředí