POKLADNÍ

Baví Vás práce s čísly, máte pozitivní vztah k  administrativě a s přehledem zvládáte práci na počítači? Máte zkušenosti s vedením pokladny? Udělejte s námi krok ke zdravé kariéře a staňte se posilou našeho týmu finančních služeb.

Místo výkonu práce: PRAHA

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • manipulovat s peněžní hotovostí včetně přijímání a vydávání peněz
  • obsluhovat platební terminál
  • samostatně účtovat pokladní operace
  • zpracovávat pokladní uzávěrky a vést pokladní knihu

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru
  • velmi dobrou znalost MS Office
  • flexibilitu, schopnost pracovat samostatně, ale i v rámci týmu
  • nebojíte se komunikovat s lidmi
  • spolehlivost, pečlivost a vysokou míru osobní odpovědnosti
  • chuť učit se nové věci
  • znalost cizích jazyků je výhodou

CO VÁM NABÍZÍME?

  • skvělou příležitost pracovat pro lídra na trhu v oblasti zdravotního pojištění
  • zjistíte, že práce se dá dělat vždy tak, že Vás bude bavit
  • práci v týmu zkušených a přátelských kolegů
  • možnost se dále rozvíjet a vzdělávat, dobré nápady u nás nezapadnou
  • 5 týdnů dovolené a další volno (např. sick days), stravenky a další výhody z benefitního programu pro zaměstnance
  • možnost přidat se do našeho týmu od 01.02.2020

Doplňující informace

Neděláme rozdíly, proto stojíme i o kolegy se zdravotním znevýhodněním. 

Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět! Zašlete Váš strukturovaný životopis a motivační dopis.

Těšíme se.


Ing. Jaroslava Pilátová
Personalistka pro RP Praha

Ing. Jaroslava Pilátová, Personalistka pro RP Praha