Místo výkonu práce: PRAHA

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • zpracovávat a kontrolovat data poskytovatelů zdravotních služeb, lékáren a výdejen
  • komunikovat s poskytovateli zdravotních služeb (převážně elektronicky)
  • připravovat a elektronicky expedovat sestavy poskytovatelům zdravotních služeb
  • kontrolovat doklady a vyúčtování zdravotní péče
  • realizovat interní projekty

    JAKÝ BY MĚL BÝT NÁŠ NOVÝ KOLEGA?

    • minimálně středoškolské vzdělání (maturita)
    • práce s počítačem pro Vás není výzvou, ale samozřejmostí
    • (MS Office: Word, Outlook, Excel)
    • zkušenosti z administrativní pozice jsou vítány
    • nezaleknete se velkého množství administrativy
    • láká Vás neustále se učit a vstřebávat nové věci za pochodu
    • máte dobré komunikační schopnosti a baví Vás jednání s lidmi
    • jste týmovým hráčem a dobré mezilidské vztahy jsou pro Vás důležité

      PROČ U NÁS BUDETE RÁDI PRACOVAT?

      • umíme odměnit kvalitně odvedenou práci
      • umožníme Vám rozvíjet Váš talent a potenciál
      • 5 týdnů dovolené a další volno (sociální volno, zdravotní volno)
      • stravenky a jiné finanční benefity dle pracovních výsledků
      • osobní konto zaměstnance pro čerpání příspěvku na penzijní/životní připojištění
      • nástup možný 1. 9. 2021

                Doplňující informace

                Pozice je zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.

                VZP nedělá rozdíly, a proto je toto místo vhodné pro ženy i muže, stejně tak i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.

                Zaujala Vás tato pozice? Zašlete strukturovaný životopis a pojďte vstříc zdravé kariéře.

                 Těšíme se na Vás!


                Ing. Dagmar Lacinová
                Vedoucí personálního oddělení pro RP Praha

                Ing. Dagmar Lacinová, Vedoucí personálního oddělení pro RP Praha