ODBORNÝ REFERENT PRÁVNÍ ADMINISTRATIVY

Máte rádi administrativu a zajímá vás právní oblast? Bavilo by Vás zaobírat se agendou správního řízení? V současné době hledáme nového kolegu do týmu v Jihlavě nebo v Havlíčkově Brodě.

Místo výkonu práce: JIHLAVA nebo HAVLÍČKŮV BROD

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • zabezpečovat agendu insolvenčního řízení včetně odpisu pohledávek
  • vykonávat administrativní činnosti v oblasti správního řízení a vymáhání pohledávek
  • zajišťovat agendu pozůstalostního řízení včetně vymáhání a odpisu pohledávek za zemřelými pojištěnci
  • provádět administrativní činnosti spojenou s chodem právního oddělení

CO OČEKÁVÁME MY OD VÁS?

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • zájem o oblast veřejného zdravotního pojištění
  • profesionální a odpovědný přístup k zadané práci
  • analytické schopnosti

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • přátelský kolektiv pracovníků připravený předat Vám své zkušenosti
  • 5 týdnů dovolené a další volno (sick days)
  • pružnou pracovní dobu, stravenky a další výhody z bohatého benefitního programu
  • odborný rozvoj a růst
  • dobrý pocit z toho, že Vaše práce dává smysl a my si toho ceníme
  • pracovní poměr na dobu určitou za mateřskou dovolenou, nástup možný od 1.10.2021 nebo dle dohody

Doplňující informace

VZP nedělá rozdíly, a proto je toto místo vhodné pro ženy i muže, stejně tak i pro osoby zdravotním znevýhodněním

 Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět!

Těšíme se na Vás.


Marie Válková
Vedoucí personálního oddělení pro RP Brno

Marie Válková, Vedoucí personálního oddělení pro RP Brno