Odborný referent / Odborná referentka call centra - pasivní informační linka, žádný prodej! - Ostrava

Chcete pracovat pro největší zdravotní pojišťovnu v České republice a být tak součástí základního pilíře českého zdravotnictví? Přidejte se k nám! Momentálně zaměstnáváme téměř 3 600 zaměstnanců. Budete tím dalším právě Vy?

Místo výkonu práce: Ostrava

Co u nás budete dělat?

  • řešit dotazy a poskytovat podporu našim klientům (pojištěnci, plátci pojistného, smluvní zdravotnická zařízení)
  • využívat různé komunikační kanály (telefon, e-mail, sms, sociální sítě)
  • evidovat a spravovat požadavky klientů
  • spolupracovat s ostatními odbornými útvary při hledání řešení požadavků klientů
  • zajišťovat částečně i návazné administrativní činnosti
  • a také se budete neustále vzdělávat a učit

Jaký by měl být náš nový kolega?

  • komunikačně zdatná bez řečových vad
  • vědět, jak pečovat o zákazníky, a to i o ty nepříjemné
  • výborně ovládat český jazyk, a pokud to zvládne i anglicky, budeme rádi
  • poradit si s MS Office na dobré uživatelské úrovni
  • zákaznicky orientován a odolný vůči stresu
  • nadšený učit se, co zatím neumí
  • prokázat se maturitním vysvědčením
  • rádi bychom se dohodli na nástupu od 01. 09. 2017

Proč u nás budete rádi pracovat?

  • nic neprodáváme a soustředíme se především na kvalitní péči o naše klienty
  • budete mít možnost pracovat pro lídra na trhu v oblasti zdravotního pojištění
  • zjistíte, že se u nás dělají věci jinak, než se zdá
  • jsme skvělý tým a a ochotně Vás naučíme vše co bude potřeba
  • získáte 5 týdnů dovolené a další volno (např. sick days), stravenky a další výhody

Doplňující informace

VZP nedělá rozdíly, proto je tato pozice vhodná i pro osoby se zdravotním postižením.

Už se u nás vidíte? Ozvěte se nám.

Těšíme se na Vás.


Mgr. Lucie Vaňková
personalistka Ústředí