Odborný referent / Odborná referentka administrativy v oblasti výběru pojistného - Liberec

V oddělení je nás šest. Zabýváme se správou plateb pojistného našich klientů. Protože u nás je vždycky práce dost, hledáme do našeho týmu novou posilu – sedmého statečného. Máte rádi systematickou práci a nebojíte se práce s čísly? Zároveň však rádi komunikujete? Tak neváhejte, přihlaste se do výběrového řízení a staňte se naším novým kolegou či kolegyní.

Místo výkonu práce: Liberec

Čím se v oblasti výběru pojistného zabýváme?

  • zodpovídáme za správu plateb na zdravotní pojištění, sledujeme průběh výběru pojistného a identifikujeme případné nesrovnalosti
  • komunikujeme s plátci pojistného, odpovídáme na dotazy klientů a řešíme jejich požadavky
  • spolupracujeme s finančními úřady, úřady práce a jinými institucemi

Jakého člověka hledáme?

  • s maturitou nebo VŠ diplomem (ekonomický směr je velkou výhodou)
  • s pokročilou znalostí MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • týmového hráče s výbornými komunikačními schopnostmi
  • se schopností vysokého pracovního nasazení a odolného vůči stresu
  • někoho, kdo může nastoupit co nejdříve

Co můžete získat?

  • budete mít možnost vyzkoušet si, jaké je to pracovat pro lídra na trhu v oblasti zdravotního pojištění
  • pracovní poměr na dobu určitou do 31. 8. 2017 (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
  • možnost vzdělávat se a pracovat tak na svém rozvoji
  • budete moci využít pružnou pracovní dobu, stravenky a další výhody z našeho bohatého benefitního programu

Doplňující informace

VZP nedělá rozdíly a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Zaujala Vás tato pozice? Zašlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis s vysvětlením, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč bychom měli vybrat právě Vás.


Bc. Šárka Koutníková
personalistka RP Ústí nad Labem