Odborný referent/ odborná referentka administrativy v oblasti výběru pojistného - České Budějovice

Chcete pracovat pro největší zdravotní pojišťovnu v České republice? Přidejte se k nám! Momentálně zaměstnáváme téměř 3 600 zaměstnanců. Budete tím dalším právě Vy?

Místo výkonu práce: České Budějovice

Co bude Vaší náplní práce?

  • správa a vedení registru pojištěnců a registru plátců pojistného, zjišťování a řešení nesrovnalostí a chyb
  • zpracování a vyhodnocování doručených dokladů
  • stanovování předpisu pojistného
  • rozhodování o příslušnosti k právním předpisům, provádění registrace pojištěnců v mezinárodním režimu, komunikace se zahraničními institucemi
  • komunikace s pojištěnci a plátci pojistného, vyřizování dotazů a poskytování informací
  • spolupráce s jinými institucemi a subjekty

Jakého kolegu hledáme?

  • se středoškolským/ vysokoškolským vzděláním, nejlépe v ekonomickém směru
  • s výbornou znalostí MS Office - zejména Word, Excel, Outlook
  • s vysokou mírou samostatnosti
  • s praktickým uvažováním a pozitivním přístupem k administrativě
  • s proklientským a pozitivním přístupem
  • iniciativního a ochotného učit se novým věcem
  • řidičský průkaz sk. B výhodou
  • nástup od 15. 3. 2017 případně dohodou

Proč u nás budete rádi pracovat?

  • budete pracovat pro největší zdravotní pojišťovnu v České republice
  • získáte pracovní poměr na dobu určitou – možnost získání pracovního poměru na dobu neurčitou
  • možnost osobního rozvoje a vzdělávání
  • máme 5 týdnů dovolené a další volné dny navíc (sick days)
  • budete moci využít pružnou pracovní dobu, stravenky a další zaměstnanecké výhody

Doplňující informace

VZP nedělá rozdíly, a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 


Ing. Lenka Tothová
vedoucí personálního oddělení RP Plzeň