HANDICAP PROGRAM - ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

         Máte zdravotní omezení a hledáte uplatnění na trhu práce? Rádi se učíte nové věci? Přihlaste se do našeho programu Handicap a získejte nové zkušenosti.

Místo výkonu práce: HRADEC KRÁLOVÉ NEBO PARDUBICE

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • nahlédnete do administrativních činností v oblasti zdravotního pojištění
  • budete samostatně zajišťovat svěřenou agendu pro naše klienty
  • pracovat s interními aplikacemi
  • také archivovat dokumenty
  • a spolupracovat s ostatními kolegy a kolegyněmi v rámci pracovního týmu

CO ZÍSKÁTE?

  • cennou pracovní zkušenost u největší zdravotní pojišťovny v České republice
  • nové znalosti a dovednosti (zejména v oblasti administrativy, komunikace a klientského servisu)
  • otevřený a přátelský kolektiv
  • flexibilní pracovní dobu
  • příjemné pracovní podmínky
  • vzájemnou spolupráci na dohodu o pracovní činnosti, která v budoucnu může vyústit v pracovní nabídku

CO NA VÁS OCENÍME?

  • jste aktivní, baví Vás práce v administrativě a máte chuť zkusit něco nového
  • rádi se učíte novým věcem a ty pak využíváte v praxi
  • komunikace s klienty nebo kolegy Vám dělá radost
  • práci s PC považujete za samozřejmost
  • toužíte předvést samostatný výkon, odhodlanost, ale oceníte i práci v týmu a jednotného ducha
  • máte minimálně středoškolské vzdělání (ukončené maturitní zkouškou)

Doplňující informace

Rádi byste se stali součástí našeho týmu? Pak zašlete svůj životopis a všechny informace si vzájemně sdělíme na společné schůzce. Těšíme se na Vás!

 Tato pozice je určena pouze pro osoby se zdravotním postižením nebo zdravotně znevýhodněné!


Bc. Martina Petrová
Personalistka pro RP Hradec Králové

Bc. Martina Petrová, Personalistka pro RP Hradec Králové