ASISTENTKA ŘEDITELKY REGIONÁLNÍ POBOČKY (M/Ž)

Táhne Vás to k jedničkám a nejlepším na trhu?  Chcete zjistit, jak to funguje v největší zdravotní pojišťovně? 

Do našeho týmu regionální pobočky hledáme na pozici asistentky/asistenta ředitelky někoho, kdo má drive, cit pro time management, s přátelským vystupováním a se skvělými organizačními vlastnostmi.

Místo výkonu práce: ČESKÉ BUDĚJOVICE

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • administrativní a organizační podporu vedení regionální pobočky
  • připravovat a zpracovávat podklady pro pracovní schůzky nebo jednání ředitelky pobočky
  • plánovat, organizovat a účastnit se porad vedení pobočky a pořizovat zápisy z nich
  • kontrolovat plnění úkolů zadaných ředitelkou pobočky
  • zajišťovat kompletní chod kanceláře ředitelky pobočky (pošta, telefony, organizace schůzek, organizace pracovních cest, aj.)
  • spravovat intranet, připravovat akce pro zaměstnance, apod.

CO OČEKÁVÁME?

  • VŠ/SŠ, vzdělání ekonomického směru výhodou (vhodné i pro absolventy VŠ)
  • profesionální vystupování, výborné komunikační dovednosti a skvělé organizační schopnosti
  • znalost pravidel obchodní korespondence vč. tvorby zápisů z porad a jednání (vč. pravidel telefonování)
  • výbornou uživatelskou znalost MS Office (zejm. MS Excel, Word, Outlook)
  • vysokou míru samostatnosti a proaktivity
  • praktické a efektivní myšlení
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
  • flexibilitu - ochotu zabrat v práci, pokud si to situace bude žádat
  • nástup do našeho týmu nejlépe od 1. 3. 2019, popř. dohodou

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • možnost pracovat pro lídra na trhu zdravotního pojištění
  • dynamickou práci, ve které poznáte spoustu nových a inspirativních lidí (rozhodně žádný stereotyp :-)
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost pracovat na svém rozvoji a vzdělávat se
  • 5 týdnů dovolené a další volno (sick days)
  • stravenky a další výhody z bohatého benefitního programu
  • pracovní pozici na dobu určitou, jako zástup za MD/RD

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

Zaujala Vás naše nabídka? Už se na této pozici vidíte?

Pošlete nám Váš životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč máme vybrat právě Vás.

Těšíme se na Vás!


Ing. Šárka Šimková
personalistka Ústředí

Ing. Šárka Šimková, personalistka Ústředí