Tipy na služby

Oblast „služby klientům“

Klient, to je to, oč tu běží!

Svým klientům se snažíme zajistit nadstandardní služby, proklientský přístup a jednotný poradenský a informační servis. Každodenní kontakt s lidmi, různorodost, pozitivní, vstřícný a osobní přístup, to je to, v čem vynikáme a na čem nám záleží.

Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a snažíme se najít společné řešení konkrétního požadavku. Poskytujeme poradenství v oblasti veřejného zdravotního pojištění a širokou škálu příspěvků na preventivní aktivity z pohledu péče o zdraví. Rovněž zastřešujeme služby komerčního pojištění (cestovní pojištění, úrazové pojištění, pojištění domácnosti apod.) a tuzemské i zahraniční ozdravné pobyty pro děti. Úzce spolupracujeme s různými společnostmi v rámci zdravého životního stylu a prevence nejčastějších civilizačních chorob.

A kde můžete v oblasti „služby klientům“ pracovat?

  • Na klientském pracovišti neboli (jak se u nás říká) „na KLIPRu“. Těch máme po celé republice 190. Zde jsou naši kolegové přímo v první linii. Jsou k dispozici svou radou a pomocnou rukou všem, kdo přijdou přímo na přepážku. A dotazy jsou různorodé, proto musí vědět opravdu vše, a co neví, musí rychle zjistit J. I díky tomu se velmi často v rámci naší firmy posouvají na další pozice v back office.
  • V jednom z našich dvou Call center, v Praze nebo v Ostravě. Kolegové „na telefonu“ pomáhají všem, kteří se k nám dovolají nebo pošlou e-mail. Stejně jako kolegové na KLIPRu musí vědět skoro všechno a umět ihned reagovat.
  • V oblasti marketingu. Naši „markeťáci se podílí se na marketingových a proklientských aktivitách. Kreativně vymýšlejí, jak podpořit pozitivní vnímání naší značky, mají na starosti preventivní i vzdělávací programy, jako je Klub pevného zdraví nebo VZPoura úrazům.