Moje VZP

Upozorňujeme naše klienty, aby neklikali na žádné podezřelé SMS, jejichž obsahem je výplata peněz, nebo naopak výzva k úhradě pojistného. Texty jednotlivých SMS se mohou lišit. Nebudete-li si jisti, zda se jedná opravdu o zprávu od nás, vždy kontaktujete naši infolinku 952 222 222.

Je Moje VZP pro mě?

Aplikace Moje VZP je pro všechny naše pojištěnce, kteří s námi chtějí komunikovat elektronicky.

Co všechno Moje VZP nabízí?

S aplikací Moje VZP si můžete vyřídit téměř vše, co potřebujete od své pojišťovny, aniž byste museli osobně na přepážku. Jednoduše a během chvilky si požádáte o příspěvek z fondu prevence, prohlédnete a zkontrolujete přehled zdravotní péče, kterou vykázali vaši lékaři, nahlásíte nám nové kontaktní údaje, při ztrátě kartičky pojištěnce požádáte o novou nebo se podíváte, kdo za vás hradí platby na zdravotní pojištění.

Jestliže jste osoba samostatně výdělečně činná, oceníte snadné a rychlé vyplnění Přehledu OSVČ. Všechny vaše platby na zdravotní pojištění máte neustále pod kontrolou a můžete si kdykoliv ověřit, zda nemáte případné nedoplatky.

Zaregistrujte do aplikace Moje VZP třeba i celou svoji rodinu a poté z jednoho účtu kontrolujte údaje všech jejích členů.

Jak se zaregistrovat a co k tomu potřebuji?


Prostřednictvím Identity občana

Pokud máte prostředky Identity občana, stačí na registrační stránce kliknout na políčko „Přihlásit se pomocí Identity občana“ a registrace i s aktivací proběhne v několika krocích plně on-line během pár minut.

Jestli se chcete přihlásit pomocí datové schránky, tak se můžete podívat na návod Jak se z datové schránky přihlásit do Moje VZP?

Prostřednictvím Bank iD

Pokud máte prostředky bankovní identity, stačí na registrační stránce kliknout na políčko „Přihlásit se pomocí Bank iD“ a registrace i s aktivací proběhne v několika krocích plně on-line během pár minut.

Jak do aplikace zaregistruji své dítě?

Své dítě nebo opatrovanou osobu můžete do aplikace Moje VZP zaregistrovat  v případě, že již máte sami zřízený svůj účet. V takovém případě registraci dítěte provedete po přihlášení přímo v aplikaci Moje VZP bez nutnosti kamkoli chodit. Budete potřebovat pouze rodný list dítěte nebo, v případě opatrovnictví/pěstounství/poručenství rozhodnutí soudu. Po vyplnění potřebných údajů vám zašleme notifikační e-mail s informací o průběhu zpracování vaší žádosti. Vyřízení žádosti může trvat až 5 pracovních dnů.

Vstup do Moje VZP Registrace do Moje VZP

Na pobočce

Registrovat se můžete i osobně na kterékoli naší pobočce.

Jaké doklady vzít s sebou na pobočku, pokud chci v Moje VZP zastupovat svého blízkého?

  1. rodný list (pro zákonné zastoupení dítěte)
  2. příslušné soudní rozhodnutí (u opatrovnictví/pěstounství/poručenství)
  3. úředně ověřenou Plnou moc (pro zastoupení například manžela nebo manželky)
    Upozorňujeme, že Plná moc pro zastoupení Pojištěnce v aplikaci Moje VZP musí být udělena na tomto formuláři (případně na dokumentu, který má údaje, obsah i uspořádání shodné s tímto tiskopisem) a vyžaduje úředně ověřený podpis.
Vstup do aplikace
Aktivační aplikace
Řešení problémů
Vzory dokumentů
Technické požadavky